Tiffany Tan
this site the web


This fair actually past kinda long ago but im too busy at that moment so just dont have time for updating it here. Plus the stupid cable disappear itself!
Im not late for my first day! Cam whoring in the car and hoping there is no jam
plain make up and a litt bit of matured OL look
so here is the working place for me in the next 2days
i spot it!!! balloons!

while walking to my booth...spotted this! NICE~

hey mr. and mrs. filter, stay good over there ya~

working really let me know a litt more again
at least im not a vase that only can be seen...i can talk too! Whoosh~

In the noon time, i was craving for food deeply, look what i've found there?
oh god~a ice cream booth located there? I dont know why it related to the home decor thing but im so glad that "she's" here! GREEN TEA will never failed me~

look at me, the super happy faces cause get free treat from mr.kelvin
as u guys know. I cant really live without dessert like ICE CREAM!

the brand im working for -GE-
general electric

and the end of the day, i was planing to stole this from MAXIS de lo...But i guess its kinda obvious since im staring at the balloon all the day while im working..xoxo

working here is so damn bored in some term and its suffering cause i dont really take my lunch or dinner. This is not because im dieting or what, is just i know myself well i cant finish the food so i dont order them. Thus is because there are so many selection over here, so when i made my decision its already end of my meal break.
today, i get to eat my lunch^^
thx to george to pay me a visit for the whole day waiting for my lunch and dinner break
as he promise, his gonna take me to try the new FOOD in KFC---cheezy marcoroni
drooling since i saw the tv advs
funny part is I and GEORGE is only 2 people. He bought 3sets of meal. Gosh~im effin worry that we cant finished it!

was surprise by what he did...a CHICKY MEAL for mie~~~mama! mia!
how sweet...i used to remember i loved kids meal alot cause it comes in small portion and the favourite kitty toys! But since i met my last ex, i dont have to take that anymore, AYI, he's a big eater that will make ppl amaze bout how he eat.

and here's my CHEEZY CHICKARONI!!!

anyway, its not bad. As u know, the cheese is normal cheese. U pay for what u got. But i still loved it!

this the headache part! 2 "soft" drink and 1 the end, we sacrifice one of the "hard" drink since its not healthy.

dinner time, me and him just went to took a cream puff as our dinner cause we were overstuffed by the lunch we had at KFC.
chocolate and greetea puff from beard papa

cream cream cream that tiff in love!

choc! owh~im drooling now. can anyone get me this while im busy blogging?

heart the day. thx george^^

TeeJ come over for lunch^^
here's the meal-chicken black pepper pasta and some soda drink in peach flavour
the pasta was not nice. Or maybe i can said its not my type. I love black pepper alot, but i was hoping to taste in a rite quantity, not like this! I just can taste the hot and spicy not the real pepper taste. SICK!

I guess...sweet chat will only be good in dessert...not others.

nite time dinner time
was full so just share the food with george
while waiting in the food court...

gong poh chicken!

as all gals like to do when their last day to see the working frens
snap all along with all the fren who know while working...
or else...u really dont know when u gonna meet them in the future
i have bad memory again, i forgot their names
btw, i can remember that they are from the opposite curtain booth

last day=da pau day

the leng zai boss....will let u see his clearer face next time
stay tuned~ for another fair post




World Peace


Since I Met My Sun-shine

    Daisypath Anniversary tickers